środa, 22 lutego 2017

Wyzwanie Wielkiego Buka

Wyzwanie
Wielkiego Buka
2017




Jak ten czas szybko mija! Już za chwilę zacznie się marzec a ja dopiero teraz mam zamiar wspomnieć o tegorocznych wyzwaniach czytelniczych.


Moim podstawowym postanowieniem na rok 2017 jest przeczytanie 100 książek, które obecnie oznaczam na goodreads. Jednak oprócz tego biorę udział Wielkobukowym wyzwaniu (tak jak w zeszłym roku).


Zeszłoroczne uczestniczenie w wyzwaniu Wielkiego Buka było co prawda bardziej kameralne, ponieważ swoje osiągnięcia publikowałam przyczepiając karteczki na ścianie nad łóżkiem. W tym roku też tak miałam robić lecz zabrakło mi taśmy (muszę w końcu w nią zainwestować).


Do rzeczy: wyzwanie Wielkiego Buka dzieli się na dwie cudne części. Pierwsza polega na tym, że podróżujemy po całym świecie za pomocą książek. Druga co prawda jest bardziej mroczna i oby trochę powodowała bezsenność (ostatnio sypiam jak niemowlak). W każdym razie zapowiada się niesamowicie.

Niech zabawa się rozpocznie.



Zapraszam na wspólną podróż:


Źródło Wielki Buk




Północny wiatr: Droga północy, tom pierwszy i drugi, Elżbieta Cherezińska
Amerykańska sielanka: Krąg, Dave Eggers
W krainie kangurów: Pragnienie, Richard Flanagan






Znajdźmy potwory i mroczne zakątki w otchłaniach nocy:



Źródło Wielki Buk

Demoniczne spotkania: Outcast: otacza go ciemność, Kirkman&Azaceta






Wielkobukowe Wyzwanie 2017!


/Żaneta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz