poniedziałek, 1 maja 2017

Dramaworld




Ostatnio romantyzm zderzył się ze mną niczym rozpędzony pociąg. Szukałam historii, która całkowicie mnie pochłonie. Oczekiwałam ogromnych emocji, płonących policzków i westchnięć. Weszłam na netflix i znalazłam króciutki serial pod tytułem Dramaworld.



Czy myślisz, że przez te drzwi wejdzie koreański milioner?


Poznajmy naszą główną bohaterkę. Rudowłosą, młodą dziewczynę o imieniu Claire, która kocha całym sercem koreańskie dramy. Sposób w jaki argumentuje dlaczego dramy koreańskie i zawarta w nich miłość jest lepsza od rzeczywistości trafiła w najczulszy punkt mojego serca. Jednak nie wszyscy podzielają jej fascynacji światem fikcyjnym. Ojciec pragnie by zeszła na ziemie, by skupiła się na tym co jest rzeczywiście. Przez sprzeczkę telefon dziewczyny zostaje uszkodzony i to pierwszy krok ku cudownemu światu dram.






Zepsuty telefon = drzwi do dramaworld!



Moje życie składa się z zadawania pytań w stylu, co by było gdyby… I tutaj miałam mnóstwo pomysłów. Co byłoby gdybym przeniosła się w czasie? Co by było gdybym wskoczyła przez ekran do tego serialu/filmu? Co by było gdybym zrobiła coś inaczej? Co by było gdybym była odważniejsza? Co by było gdyby na mojej drodze stanął koreański milioner? Mogłabym wymyślać różne scenariusze życia do końca świata i tak by mi się to nie znudziło. Dla Claire furtką do świata dram stał się telefon z wyświetloną aplikacją viki. Warto powiedzieć, że wskoczyła w samo centrum wydarzeń. Kiedy główny bohater miał pocałować bohaterkę, tylko tą złą bohaterkę! Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie…



Ktoś chce zniszczyć świat dram!!!



Wyobrażacie sobie, ktoś chce zniszczyć świat dram. Istnieje osoba, która plecie sieć intryg tak by główny bohater nie pocałował głównej bohaterki. By drama nie dobiegła do końca, by kolejna drama nie mogła zaistnieć. Brzmi strasznie? To wyobraźcie sobie, że przez to, że ta para nie może do siebie dotrzeć to świat dosłownie drży w posadach.



Zasady panujące w dramaworld


Jednak najlepszym momentem, przez który piszczałam było czytanie zasad panujących w tym świecie. Każda dziewczyna w niebezpieczeństwie automatycznie chroniona jest przez przystojniaka. Grozi ci upadek? Nieważne gdzie jesteś pojawi się przy tobie przystojniak, których chwyci cię w swoje ramiona! Oczywiście jest również zasada, że w każdej szanującej się dramie musi być scena prysznica. Parująca woda i główny bohater, który oblewa się wodą, będąc przy tym zamyślony. Zasad jest o wiele więcej, ale żeby je poznać warto odpalić serial.

źródło tumblr




Pół żartem, pół serio



Serial jest lekki niczym piórko. Wzbudził we mnie liczne emocje. Według mnie nie była to tylko durna historyjka o której szybko zapomnę. Oczywiście płakałam prawie ze śmiechu, ale również kibicowałam bohaterom. Czasami nawet się wzruszałam. Uważam, że ten serial będzie idealny dla osób, które już miały kontakt z koreańskimi dramami. Ponieważ Dramaworld operuje różnymi schematami dram bez których znajomości nie byłoby takiej przyjemności z oglądania. A sam serial jest bardzo krótki, ponieważ każdy odcinek ma mniej niż 20 minut. 


To ja gdy ktoś mi przerywał oglądanie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz